Thn

Har varit ute och rantat runt Sverige igen. Var i Sthlm förra veckan och handlade möbler på Ikea till det nya kontoret. Haha! Jag är inte den som ber om hjälp och vissa möbeldelar är TUNGA. Men jag klarade mig fram till kassan till slut.

Landade hemma i Gbg ett halvt dygn innan jag åkte hem till Åmål för helgen och möten i början av veckan. Just nu sitter jag hos syster i Trollhättan efter ett möte här. Hade tänkt bege mig hemåt ikväll. Ska bli skönt att träffa älsklingen igen!

Under helgen passade jag min kompis Camillas dotter Ebba på 1 ½ år. Hon var med mig på dansrepet på Karlberg, sov på min syster Millas mage och lekte med pappa. Men roligast var att hoppa ifrån hunden Wilmas sovplats i köket. :) Gullunge!

Lördag kväll var jag på dansuppvisning och kollade när Hannah dansade. Och de som var små när en annan dansade var inte så små längre! Hjälp, tiden går fort! Sedan nobbade jag en utekväll för att ligga och kolla på film och snaska godis.


Ha det gott!








Kommentarer
Postat av: Marie Dahlberg

Finally update : )

2009-12-08 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0