Jul på liseberg



Vi åkte en sväng till Liseberg i lördags eftermiddag, och trängdes bland alla barnvagnar och alldeles för mkt folk. Vi köpte med lite must, renkött, polkagrisklubba och kandaliserade äpplen. Det tog inte lång tid innan det var slut och vi somnade lite farligt tidigt på lördag kväll.
Men innan så tog vi en sväng och kollade på vår lägenhet, ja från utsidan. Och shiet vad bra läge vi har! Det kommer bli dundermysigt där.

Jag jobbar fram till fredag och sen är det julledigt. Har inte alltför många julklappar kvar att inhandla. Det blir en del eftersom det är barn och respektive. :)

Julkort var det ja. Köpte lite krims-krams i söndags för att göra egna, men har tappat lusten till det och köper färdiga och skickar till de jag inte träffar på jul helt enkelt. So sorry familjen, ni får inget ;)


Kommentarer
Postat av: Nikki

En låst dörr och inget svar när du ringer, är ett tecken på TACK SÅ J-LVA MKT för att jag inte får ngt julkort! Så det så.

2009-12-17 @ 14:43:44
Postat av: Marika

Ha, jag visstet! Men tänka sig för att jag skicka julkort till alla iallefall!! Fick för dåligt samvete.

2009-12-17 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0