Gothenburg.

En snabb uppdatering.

Vi bor numer i Göteborg, Svingeln rättare sagt, norr om Centralstationen, i en andrahands 1:a. Jag letar jobb för fulla muggar efter att ha blivit "head-huntad", men inget mer med det. Surt sa räven. Fn, sa jag. Och det är inte lätt att hitta jobb inom det man brinner för, men jag ska fixa det! Som tur är har Jocke fått fast jobb, så jag får leva på han.. Stackarn. 

Jag tog examen från min KY-utbildining Growt Management i mitten utav juni, och har sedan dess njutit utav den svenska sommaren. Njutit lite föör mycket. :) Dags att jobba bort det ;)

Nu väntar jag på hösten, för stadsvärme är inte mysigt. 

Något ni undrar?


En rolig grillfest med regn hemma hos Marie och Ronny. Min syster, Emelie och jag!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Försöker du byta ut mig mot en anna syster?

2009-08-19 @ 12:16:24
Postat av: Marika

Sakta men säkert..

2009-08-19 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0