Är du en entreprenör?



Jag gjorde ett test på MyMission med 25 frågor som är en indikation på vilken personlighetstyp man är. Mitt resultat blev:

Du är en postithare!

Du är en lysande entreprenör! Din stabila sida kombinerat med ditt ekonomiska

och sociala sinne ger dig goda förutsättningar att lyckas som företagare. Du har

driv och engagemang. Som person är du lyhörd och serviceminded. Du planerar,

strukturerar och har ordning och reda. Det du kan sakna är idérikedom, men du

har lusten och förmågan att förverkliga dina praktiska idéer. Du missar inte en

deadline. Har du lovat något så håller du det. Du håller fast i din affärsidé, dina

uppsatta strategier och mål. Du tänker jordnära och praktiskt, vilket kan göra att

du tappar överblicken och helikopterseendet. Du skulle våga ta fler risker.

Ditt trevliga och sympatiska sätt går hem hos kunderna och du inger förtroende.

Du är företagaren man litar på och som alltid vill kundernas bästa.

Tävla med din affärsidé i My Mission!

Då testet inte ger en fullständig bild, men en tydlig indikation på vilken

personlighetstyp du är har vi omvandlat Andersson, Svensson och Hanzon till

olika harar.

Det stämmer faktiskt ganska bra. Planering, strukturering och ordning och reda är mitt mellanamn. (Det kanske inte märks inom min familj, men i arbetslivet så..!)

Vilken typ av hare är du?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0