Simply the best..




.. Tycker iaf jag.

Fick VG på min ekonomitenta, 83 points av 100. Förbannat bra med tanke på att jag trodde på ett G. Underskattning.

Sitter på föreläsning om Tillväxtföretag, och det låter ju så självklart allt som sägs, men det är en konst.

Ska hem och träffa min sambo strax, som varit i skogen och brötat några dagar. Imorgon åker vi hemåt mot Åmål för påsk, hämtar upp Elin i Göteborg, och sen väntar 3 dagar av fest, återhämtning, fest, återhämtning och fest med återhämtning. Man ska göra alla vänner till lags! ;)  Men ser fram emot detta..


Kommentarer
Postat av: Nikki

Idag ska P-A ta bort Lunken... a.k.a Ida, Skunken, skunkas...tänk att en sån liten Tax kan ha så många namn...

Men det är nog för det bästa för henne..hon har vart dålig ett tag nu, men nåt så otroligt pigg! Bättre att ta bort dem när de mår bra, än när de mår som sämst...

Tänkte att hon kunde få ge sällskap till Nina och Bobby uppe i skogen, där både älgar och rådjur knallar förbi! Då kan hon skälla på dem bäst hon vill!

Ville bara säga det...



Just det ja...jag är tillbaka på Gyn i Trollhättan nu!! Känns så himla bra!!

2009-04-08 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0