Tisdag


Jag älsar när kameran får till synvillor, jag har jättesmala lår!

Tänk vad dagarna flyger iväg när man inte gör någonting. Förutom att jag idag har suttit och läst om H&M. Jag vet nog tamejtusan allt om det företaget nu, nästan. Jag har rett ut vad deras tillväxt-hemligheter är och omvandlat det till en "amerikan" som vill ha min konsulthjälp till att öppna ett liknande..

Sa jag att jag började för en knapp vecka sedan?


Fjo. Nu kan jag andas ut tills imorgon, då får vi väl en ny pocket-bok.

Imorgon blir vi bjudna på middag (igen!) av skolan vid 17. Inte så pjåkig linje jag valt ändå!

Tjing tjong!




Kommentarer
Postat av: J.A

Du verkar ju ha det kul och hur glassigt som helst.

Saknar dig bruden.................

Det är såååååå tomt i min Inkorg :)

2008-09-03 @ 08:56:24
Postat av: Nikki

Verkar som du har att göra under veckorna. Var det inte du som sa att du har mer tid nu än när du jobbade? Kan inte bli ngn vovve för er del, det hör jag det! ;) Vandrande pinne kanske...



kan du tro´t...jag har varit ute och sprungit!! 3 ggr till och med! Sprang i lördags inn avi skulle ut, men fick REJÄL träninngsvärk efter det, så det har "bara" blivit springtur igår och idag!!! Ok..inte så långt kanske, men ändå! Blev röd i fejan av det iaf! Men...det är ju INGET roligt kan jag ju påstå! Så nu ska jag bli medlem på det nybyggda Friskis-centret och sätta fart på mina extra 4 kg som tillkommit i sommar!!



Kom hem snart...



Kram den "mindre roliga systern". (Jag såg allt era sms)



2008-09-05 @ 00:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0