Partyfredag.


Detta stod på bilen framför oss på parkeringen i Åmål i helgen.

Jag är "ledig" idag, dvs. det är självstudier. Jag var faktiskt på Sats i förmiddags och tränade lite kondis, med betoning på lite. 20 min crosstrainer så svetten rann, jag måste verkligen skaffa mig ett svettband. Mitt mål är att öka 5 min varje träning på crosstrainern och förhoppningsvis orka med 40 snabbt tempo inom 2-3 veckor.
Jag har även hunnit sortera tvätten åt Jocke då det är hans tur att tvätta, vi köra med varannan gång metoden. Och jag sorterar faktiskt helst tvätten själv!
Ikväll ska jag till en klasskompis Monika med några andra tjejer ur klassen på fest! Jag - Fest! Händer inte alltför ofta.

Önskar Er en trevlig helg!

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha de vore ju klockrent! Viktigast är nog att han gillar hockey, har mkt pengar och a nice ass hahaha!

Jag är ingen snorunge! Har faktiskt köpt bilen själv :P kraaaaaam å du kom hit snart!!

2008-09-19 @ 15:47:32
URL: http://emelieahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0