Nytt, Nytt, Nytt

Jag har efter en veckas väntetid äntligen fått den datorn jag velat ha!



Dessutom har jag och Jocke vandrat in till stan för att fylla på garderoben lite, som var välbehövligt. Jag är ledig idag och imorgon och än så länge har jag fått mycket gjort, har en punkt kvar på min lista och det är att hämta ALLA mina böcker på ica. Tvi sa plånboken!

Och apropå nada. I fredags när jag åt lunch med min "gamla" arbetskompis kom det en massa militärer och vagnar förbi på väg till Stora Torg. Och vi som är lite nördiga och tycker vapen och ja, militärer är skitfränt var ju tvugna att gå dit och undersöka. Gjort som sagt, jag satte mig i en stor satellitmanick!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0