Gomorrron!



Jag tycker nog att DansAerobic-passen är de roligaste OCH jobbigaste. Man längtar nästan till nästa pass även om man känner att det inte finns en gnutta energi kvar i kroppen. De andra känns lite mesiga i jämförelse. Får vidga mina vyer till Step..
Min nyttiga vecka håller fortfarande i sig där jag så duktigt nog håller ifrån mig onödig skit. Det onyttigaste jag ätit denna veckan är nog makaroner och korv. Men, äta bör man annars dör man.......

Ska strax kila ner till gymmet och köra styrketräning. Min lapp har inte rörts på för länge nu känner jag. Får först vänta på att frukosten smält lite. Synd att jag lånade ut min iPod till Jocke, men spelar dem Linkin Park idag igen går jag och ber dem att byta musik. 3 dagar i rad har jag hört den musiken där..
Ska man basta när man ändå är där?!

Ligger och tittar på Efter Tio med Malou och diskussion om denna finanskris. Tur man inte har några lån förutom csn.

Bjuder på den mest spelade låten i min ipod just nu:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0