Oh my.

Kommer hem lite trött efter en dag i skolan och regn på vägen hem. Jag är såpass förnuftig att jag lyckas ha med mig paraplyet de dagar det INTE regnar! Har fortsatt min nyttiga vecka och inte ens tagit godis utanför konferensrummet på First Hotel idag (vi har vissa lektioner på First Mårtenson Hotel) eller chokladen till kaffet. Jag dricker förvisso inte kaffe.. Men choklad kunde man ta ändå.

Ska trippa ner till Sats strax och gå på SatsDans strax. Är jag duktig får jag köpa en proteinbar med chokladsmak. Det får jag, för det har jag sagt. Och delmål är vitkigt..

Jocke är i Stockholm i några dagar, så jag får underhålla mig själv iform av Tetris och träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0