Hej


Min "lilla" klocka från Ur&Penn.  Visste ni att de ägs av H&M?

Fredag förmiddag.
Spöade älsklingen i skitgubbe igår totalt med 9-6! Yes! Ungefär som Frölunda..

Vi var en sväng inne på BoConcept som är nyöppnat här igår. Haha, ingen prisklass för oss studenter. Provade lite sängar på Sängjätten, självklart de sängarna med hiss.. Kom fram en trevlig försäljare (såklart) och frågade om vi behövde hjälp, "näe, jag leker bara lite" säger Jocke. Och det fick man tydligen! :)

Min tur att laga mat idag. Tråkigaste hemuppgiften jag vet. Men något gott får det bli, fredag som det är.

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: moni

hahahahah, sa han verkligen att han bara leker? hahaha skämdes inte du då? ;) fnisss... allt bra annars? ses på måndag mellan muu/ krm lille muu

2008-10-10 @ 21:28:47
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Nikki

Sja hälsa från hela Svensson och HOlmström klanen. Vi är på kalas för lilla Hannah, som bokstavligen underhåller oss..både verbalt och fysiskt.

Hannah har fått så mycket presenter att hon knappt orkade öppna dem!



Vet du vad..det är exakt samma klocka vi har! Men jag har purpurfärgad urtavla dock. Du hade svart urtavla va?



Nä..det var väl allt.

Take care kids!

2008-10-10 @ 21:34:58
Postat av: Jonna

vilken snygg:)

2008-10-13 @ 22:17:52
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Moni

hej lille försvunna buse, hänt annars idag då?. görs imon? kramar hörs

2008-10-13 @ 23:06:10
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: J.A

Ha, skitgubbe hade jag slått dig lätt i, jag är sååå grym på det...:)

2008-10-15 @ 11:52:22
Postat av: Marika

J.A:

Du, jag är tveksam på det! Fast, som den gambler du är ;)

2008-10-15 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0