Då var det gjort, för idag!


Hej stripigt år vintern -07.

Så då är skoldagen förbi, och träningen är gjord. Bara lite mat i magen och en stund skolarbete kvar. Har precis varit på aerobic. Blev inte så uttagen i kroppen som jag ville idag, men kanske tur det, hann inte äta något större innan träningen mer än banan och satsuma. Och lunch blev min flerkornsmacka. Däremot slänge in hon lite mage + rygg i slutet vilket var gott. Kan ha varit för att hon är gravid, eller  vad vet jag.. Tänk va magen växt på en vecka.  

Ja, den stora frågan är vems tur det är att laga mat idag. Aldrig bra när man tappat räkningen. Vi hjälptes ju åt i helgen med maten, då får man väga in vem som gjorde mest ;) INTE min tur att plocka i/ur diskmaskinen iaf. :)

Imorgon hade jag tänkt gå på Yoga 06.45 (!!!!!) eftersom vi ska träffas för ett arbete i skolan 9. Spännande, man vet ju aldrig om jag orkar eller inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! har du varit och klippt dig,eller bara kammat en ny frisyr? fint var det iallafall. Värstans vad du har blivit en hurtbulle nuförtiden.Annars är allt bra med er?Här är det fullt upp,vi kör hockeyträningar 2-4 pass i veckan varannan tisdag målvaktsträning i Säffle,fotboll och dansträning och jag har bara 2 barn men vi tycker det är kul än så länge iallafall.Snart kommer tonåren och dom sover dygnet runt,eller hur?

Kram Milla

2008-10-20 @ 21:28:30
Postat av: NAVAS

Haha japp! Inte många som har koll på de:) fick också reda på de nyss! Svårt att tro men tydligen så dumpade han som hon valde i första säsongen, Bobby(?) henne för han upptäckte då att hon hade en penis, haha. Siiiick!

2008-10-20 @ 22:00:45
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Marika

Milla:

Det är ett gammalt kort från 07. Såklart jag är en hurtbulle, jag måste ju dänga dina biceps ;) haha!

Vi kör? Du menar att Pontus kör 2-4 hockeyträningar i veckan =)

Haha, kul med 2 barn ÄN SÅ LÄNGE! Ja, ett tredje barn vore ju det ultimata. Tonåren ja, Pontan är inte långt ifrån nu. VART tog de åren vägen?

KRAM!

2008-10-21 @ 19:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0