Åmål it is!



Tydligen åker vi hem till Åmål över helgen. Han ska kratta löv och jag ska plugga. Vi ska även hem NÄSTA helg. Detta innebär att jag inte kan träna under helgen. Buhuu! Milla, Gullsjö på fredag. Jag känner för att bränna muskler.


Jag väntar på att mina kladdkakemuffins ska bli klara. Tänkte överraska Helena imorgon när vi så duktigt ska sitta och plugga, samt Jeanette (vår Projektkoordinator på skolan som gör "allt för er.." dvs. skriva ut hemskt mycket föreläsningspapper!).

Jag kom ju på att jag är bjuden på Spel-kväll hemma hos Jenny den 11 nov. Ska bli HIMLA skoj att träffa alla igen, och dänga Jenny i lite spel ;)


Kommentarer
Postat av: monkann.blogg.se

men halloooo d får fktiskt spara en till mig med ;) ses på måndag gummsi

2008-10-22 @ 22:22:11
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Nikki

Oj då..så ni kommer norrut denna helg!

Jag åker nog hem ikväll, men åker lika fort ännu längre norrut imorgon tänkte jag. Karlstad hela helgen!



Vi kanske hinner ses?

2008-10-23 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0