Snacka om impuls!


Jag & Emelie i Bulgarien -06.

Jag gick på Ica i lugn & ro och försökte handla med vett, dvs. inget onödigt och bara nyttigt. Jag kom till bananerna när Jocke ringer och frågar om jag vill med på hockey. I Göteborg. Ikväll. Klockan 19. Jag är inte värst impulsiv utav mig, utan vill gärna ha sådana saker planerat iaf mer än 6 timmar innan. Så jag fick avsluta mitt så fint planerade mathandlande och bege mig hemåt med bilen. Jag ville inte med, även om han erbjöd sig att bjuda på kalaset. Ren trots antar jag. ;)

Jag har hunnit att klä färidgt granen (tidigt, I know!), skurit 1 fönster, betalat räkningar och som sagt handlat nu på eftermiddan. :)  Äta får jag ju tydligen göra själv.....................................................



Kommentarer
Postat av: msv

Lilla gumman, du "skärde" dig väl inte när du "skurit" ditt fönster?

Det var förresten duktigt att vara så tidig med julpyntandet. Då har du bara resten kvar (klapparna alltså).

2008-11-25 @ 18:38:28
Postat av: Marika

Haha! Man måste ju bjuda på sig själv ;)

2008-11-25 @ 19:05:48
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: J.A

GAPSKRATT ja jag läser din blogg varje, du är så rolig. Pyntat granen REDAN, jag får panik. Jag vet inte ens om jag har stakar/stjärnor till alla fönster.

I MISSSSSSSSS YOUUUUUUUUUUUU.

Kan vi försöka att träffas någon dag?

P.S Har allmänt dig till blogg-sm men de verkar inte ringa till mig...snyft

Kram

2008-11-26 @ 08:25:50
Postat av: Marika

J.A:

Jag tänkte senast igår kväll ifall jag skulle komma och våldgästa dig en dag! Men så kommer förnuft-smurfen fram och jag tänker att jag måste ju ringa innan, tänk om de har besök/sover/inte är hemma/bråkar/älskar eller har familjemys. ;)

Men visst ställer jag upp på at träffas! ;)



Kram

2008-11-26 @ 09:48:36
URL: http://marikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0