Rosetter på naglarna

  

I söndags var jag och träffade mina flickor från klassen Helena & Monika. Vi fick en massa fika och våra naglar iordninggjorda av Monkan. Jag ville ha tufft med gulligt, så det blev svarta naglar med vita rosetter. Förhoppningsvis kan hon göra en nagelförlängning på mig på torsdag. Åh, hon har så mycket nagellack och grejer, man blir ju alldeles till sig. :)



Idag blev det vit skjorta under kavajen. Imorgon får jag lämna den hemma, men får hitta något annat stilrent, det är något möte imorgon oxå. Totalt värdelöst att veta, men i brist på annat.

AerobicDans ikväll, det går jag nästan och väntar på hela veckan. Himla skojig ledare! Måtte jag inte få håll denna gången som håller sig halva passet! Älskling kom hem, jag vill ha maat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0