Jag är så nöjd, och ledsen..

Har varit på LIA:n från 10 till 19.30 idag, begav mig hem där jag bytte om och svansade direkt till Sats och tränade kondition i 20 min. Med HUVUDVÄRK! Den tror jag berodde på att det var mycket att ta in idag, för den försvann efter träningen. Nöjd med vad jag fått gjort idag, speciellt att jag tog tag i mig själv och gick till gymmet. :)

Fick ett mess av min far ikväll: Nu leker Nina och Bobby på samma gröna äng!  Nina är vår varmblodssto(märr) som vi haft sen 1993. De senaste åren har hon haft Bronkit, och skönt för henne nu att träffa Babbsan, dvs. somna in. Och tänk vad glad Morfar blir, och tänk på Frida. Hon kommer jaga Nina & Bobby för fullt :). Babbsan(Bobby) är min fullblodskorsning som vi köpte 1998, och blev påkörd av en bil 2005 och var tvungen att direktavlivas. Nu är det bara Mormor kvar från klanen på andra sidan vägen, och hon får allt stanna ett tag till.

Jag ska nu lägga mig i soffan och titta på en ny film och äta risgrynsgröt. :)



Kommentarer
Postat av: Nikki

Vad tror du Nina helst vill ha på sin grav? Äpplen eller bara en himla massa Kraft-foder??

Tänkte gå dit imorn och se så pappsen städat ur stallet ordentligt. Man får väl samla ihop lite borstar och grimmor och kanske ge till Putte eller Malte? Eller sparas för en ev framtida kuse???

2008-11-11 @ 01:28:59
Postat av: Marika

Socker-bitar! Det tror jag hon gillar :) Och äpplen :) Ja, får ta hand om sadlar/träns/täcken oxå så inga möss tuggar sönder det..

2008-11-11 @ 12:07:55
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: Zäta

gott med gröt :D

2008-11-12 @ 11:05:31
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Postat av: Lilla P

Taaack så jätte mycket:)

2008-11-12 @ 13:00:55
URL: http://vivalaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0