Onsdag

Idag var jag faktiskt på jobbet 07.30. Steg upp tidigt för att hämta tvätten i tvättstugan, och jag blev klar fort så kändes onödigt att sitta och vänta ut tiden här hemma. Bra där!

Här i Halmstad fortsätter solen att skina. Jag skulle faktiskt önska att det kunde komma lite regn. Ta bort fågelskiten på bilen (som vi tvättade i fredags) bland annat. Eller stoppa denna hysteri om "linjer".

Jag har äntligen gått med i ett Fack och A-kassa. Bättre sent än aldrig! Visst känns det jäkligt surt att det kommer kosta mig 438:-/mån. Andra väljer att gå ur, men 400:- kan jag stå ut med om de betalar mig om jag blir arbetslös.

Men som plåster på såren fick jag en Pulsklocka på Posten. Jocke har redan svort över den ;)

Det börjar närma sig Riga, Jockes födelsedag och Millas födelsedag. Ska klämma in lite kubb med jobbet, HalmstadSpexet och vardagliga sysslor som jobb, tvätta, äta, städa och gå på toa däremellan oxå.

Har inte Maj gått jädrigt fort?

Kommentarer
Postat av: Nikki

När fyller JOcke???

2008-05-15 @ 04:22:47
Postat av: Marika

Jocke fyller 31 maj, när jag är i Riga! Så ni får helt enkelt ta hand om han :)

2008-05-15 @ 11:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0