Kalla mig vad ni vill.

image663


Att hålla någon kär är väl bland det bästa som finns. En person som står dig närmare än din mamma, syster och till och med bästa kompis. Inga hemligheter och saker upplevs oftast tillsammans. Om man tänker till, vem brukar få veta en händelse först om inte ens partner?

Jag kom på mig själv ligga och gråta till Sömnlös i Seattle igår kväll där mannen berättar om sin bortgångna fru och de små sakerna han älskade henne för. Det är de små sakerna som gör det hela..

När jag pratar med väninnor som tyvärr träffat fel typ av killar inser jag att jag haffat en en rejäl miljonvinst i min gubbe. Ett baota pris! Jag ska inte tråka ut er med tjat om oss två och hur jävla bra vi funkar ihop.. ;)

Men visst är det läskigt att man inte vet vad man har förrän man börjar tänka bort det, eller värst av allt, förlora det..

Jag ska hädanefter stanna upp minst 2 ggr om dagen och tänka till och uppskatta samt VISA min uppskattning på ALLT jag har och får!

Kommentarer
Postat av: Emma

Härliga tankar. Man ska uppskatta det man har!! :) :)

2008-05-10 @ 21:54:31
URL: http://emmaljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0