Han har lämnat mig..


image671


Han har lämnat mig här ensam i Halmstad fram tills jag åker hem till Åmål nästa vecka. Fuskigt att han är ledig nu, tills jag givetvis har min semester, då börjar han jobba.. Inte första gången jag inte kan fira hans födelsedag med han, men han blev bortskämd med god mat och tårta igårkväll, så jag hoppas han klarar sig ;)

Själv ska jag försöka packa till min tripp till Riga över helgen. Frågan är om det är varmt eller kallt där? Inte lika varm som Sverige antagligen, men fortfarande svårt när det gäller val av kläder. Jag vet dock att vi kommer ha hur kul som helst. En annan fråga är vart jag la mitt pass som jag letade fram.. Så typiskt mig att lägga saker som jag ska komma ihåg vart jag la dom på ett "bra" ställe..

Vädret i Halmstad fortsätter att leverera, men när man jobbar från 8-17 hinner man inte njuta utav det. Så jag fortsätter att vara likblek, medan tjejerna redan tävlar om vem som är brunast i stan.. Blä!

Annars då?

Kommentarer
Postat av: Marie : )

Allt bra me mej : ) Bra me dej? Du är allt lite dålig på att skriva här tycker ja : )

2008-05-29 @ 10:54:24
URL: http://mariedahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0