Ambitiöst

Jag tyckte jag var tidig på jobbet igår. Imorse entrar jag dörren på jobbet 06.55 i tro om att klockan är 07.55. Tyckte det var lugnt på stan och konstigt att inte någon var på jobbet redan. Sen fick jag ju ta mig en funderare ngn sekund om någon drev med mig. Ja, de kunde lika gärna ställt bak klockan och gömt sig här. Lika gärna.

Men så har jag utsikt över Halmstad kyrktorn från fönstret, och det var ingen som drev med mig.

Och jag som stod och önskade att jag fått sova en timma till när jag sminkade mig.


Kommentarer
Postat av: emelie

Hahaha Mika jag måste nog göra dig besviken! Jag jobbar hela helgen så det finns inte en chans att jag ska klara av de!! Guuuud va jag är utmattad.... om 10 timmar kommer pappa å Roger och ska börja flytta.... å då ska allt va nerpackat å klart! Så kan du förklara för mig vad jag gör här?!?!?!

2008-05-15 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0