Torsdag.. ahh..

image621

Har landat hemma, ögnat igenom posten och hällt upp ett glas Smirnoff Ice. Ahhh.. nice.. Det är nu bara jag och Timell.
myskläderna är på och jag väntar in en antagligen trött sambo. Stackarn har tentatider!
Funderar på att göra en laxsallad till mat. Och när vi ändå snackar mat, så ställde jag mig och gjorde fullkornslasagne efter dansen igår kväll. Och köttgryta i söndags.
Sa jag att jag somnade när jag la huvudet på kudden?

Trött, tröttare, jag.

På lördag ska jag till min kollega och titta på melodifestivalen. Det vankas antagligen tacos! Dessutom ska jag fanimej ta tag i vårat fula badrum. Jag står inte ut med färgen! Jag tänker inte ens visa er färgen, så ugly är den.


Jag köpte nya sängbord på Ikea för några veckor sen. I love them!
image622



Mina enda Bokrea-fynd! Det klingar inte riktigt så fint ihop, mina val av böcker ;)
image623

Kommentarer
Postat av: Nikki

Men du...måste du införskaffa samma möblemang som jag???

2008-03-13 @ 22:56:12
Postat av: marika

JA, det måste jag!! Jag planerade att köpa dem lååångt innan du köpte. Sörru! Men till skillnad från dig kör jag inte BARA på vitt ;)

2008-03-14 @ 08:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0