Pio´s!


image611

Igår var jag och älskling ute och åt middag, för första gången, bara vi två! Hade beställt bord på Pio där vi åt Plankstek, musslor och Fläskfilé med en massa avioli och vitlöksklyftor.
Fattar inte, J säger att jag har dålig vitlöksandedräkt idag!
Vet inte heller om han väntade ett frieri från mig igår, eftersom det var självaste skottdagen, men sådant där överlåter jag helt åt han. Han ska ju ha välsignelse från farsan oxå ;) Hans mamma fick jag klartecken från förra sommaren förra året, så jag är klar. haha! Tiden går fort, till sommaren har vi varit tillsammans i 3 år.

Somnade som en stock med smink och allt efter middagen, tur jag har mineralsmink! Blöööö..

Åt lunch ute med min kompanjon Jenny igår. Det blev "trend-haket", som jag inte kommer ihåg namnet på. Där brukar Freddan Ljungberg och Lena Ph hänga när de är på besök, och i såg faktiskt Ljungbergs kompis där. Faktiskt så fick jag reda på att F.Ljung-mountain var Gudfar åt hans kidz. Inte så himla hippt kanske, men det slår skvaller som att "Coola gänget" i Åmål huruvida köpt kläder på Gina eller Klädcenter. Typ.

Idag hopas jag på att kunna hämta ut min iPod som legat inne för "fixing", men bilen försvann med J imorse, så det blir väl imorn. Helt onödigt vetande för er, men så slipper ni ringa och fråga, LIXOM!

Ikväll ska jag sitta och titta på hur skran Perelli blivit (och då var hon smal när jag såg henne hos Babben & Co.). Är det någon mer man ska hålla utkik efter?!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja det är ju så jävla kul :P han är söt med. jaduu det är bara bra med mig, hur är det med marika då?:) aah mkt plugg är det, men det är kul och intressant iaf. vad pysslar du med? klart :P fast han kan vara lite jobbig ibland. ha det fint. kräm

2008-03-01 @ 14:32:51
URL: http://www.lainen.blogg.se
Postat av: msv

VEm av er var det som vägade sig på musslor?

2008-03-01 @ 22:04:00
Postat av: Marika

Vem tror du?! Jag är inte fullt så mogen för sådant än..

2008-03-01 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0