När man känner igen folk..

När vi ändå pratar Celebs idag.

Perellis bakgrundsdansare, Viktoria, som även var bakom Christer Sjögren, har uppträtt på Vikenborg, de 2 gångerna jag varit där. Fruktansvärt snygg tjej. Och vår allas Sofia W har tagit hennes danslektioner i Vänersborg under denna tid. Det för oss till att Nikki hörde Sofias röst utanför deras apartment när hon rastade hunden i Vänersborg, där gick hon lixom.

Och Bengtzins bakrundsdansare, de två med långt hår och tofs, har varit gamla Disco-tävlare. Det sörrni kom jag ihåg, för jag tyckte den ena var så ful, när man såg dem på tävlingarna.

Och den där Björn, jag undrar om han inte umgåtts lite med Tobias, eftersom han tappat byxorna...

Ja, vi får se om Söndagen har någon Celeb att erbjuda oss!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha guu va roligt! Menar du david eller??! ;P

2008-03-03 @ 22:12:45
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se
Postat av: m

Jaaa, precis, så hette han! Han låg alltid och myste med My på en madrass i träningssalen. Haha!

2008-03-04 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0