Lördag

  

Jag hade jättetrevligt igår, tills den punkten när jag vaknar idag och inser att jag sjöng Singstar för första gången i  mitt liv.  Kan nog säga att jag var sämst. När Singstar kom på tal igår tänkte jag "Bring it to me, jag är så jädrans bra på sångtexter". Men det var inte det som spelet gick ut på, det var tonerna. Jag kom på tillslut att jag kunde nynna tonerna istället för att få ett felskär i rösten.. Well, jag vann en omgång iaf!

Frågan nu är om inte jag och Blossom ska ta och träna en timma i tv-rummet. Kårgymmet är stängt på helgerna nu. Men som om jag tänkt pallra mig dit ändå. Tss.. Men det låter ju bra "Jag skulle gå till gymmet idag, men det var ju stängt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0