Girl-weekend


Tråkig utsikt från middagsbordet i Grebbestad midsommarn 2008!


Att jag sitter och lipar till Extreme Home Makeover och den cancersjuka flickan har jag förståelse för, men att samma sak händer när jag tittar på Pussy Cat Dolls-serien? Big NO NO. Kan det vara för att jag är ensam hemma.

Igår var det partaj med jobbet. Vid halv 5 tiden när vi slutat jobba för denna veckan tog jag & Jenny en taxi hem till mig för preperation. Jag vet, det tar 10 min att gå, men det regnade och hon ville inte förstöra håret ;) Efter några Mojitos, Elvis och Håkan Hellström begav vi oss hem till Bossen. Hon bjöd på smörgåstårta och, håll i er, sexparty. En tjej vid namn Nicki som läste till Sexolog berättade och visade material. Vet inte riktigt hur killarna tacklade den överraskningen!

Därefter blev det dans och singstar, Den enda låten jag sjöng vann jag! Det tar sig ;) Sedan var jag på Mårtenson för första gången, och jag har bott här i 2 år! Vid 3 gav vi upp och cyklade hem. 5 gav jag själv upp efter att ha försökt titta på en film och lyssna på musik.

S¨idag har jag inte gjort några större underverk än att handlat och ligga i horisontal läge i sängen. Vilar upp min inför semestern som är om 5 ynka arbetsdagar.. !


 


Kommentarer
Postat av: msv

Du är kanske på väg att få mensen? då brukar man bli lite "känslig" dagarna innan.

2008-07-02 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0