Hot Hot Hot!


I like it alot! Rosa och orange ihop är snyggt.

Ikväll har jag haft den billigaste fyllan ever. Eller fylla vore synd att säga.
Det har varit gassande sol i Halmstad hela dagen. Och stå på ett öppet asfaltsfält och kika på trav är inte kyligt då.
Vi köpte iaf en varsin cider till maten, och ni vet vad det gick ut i blodet i värmen. Svish!

En häst lyckades med att kasta av kusken och roa sig med att springa på banan i inst 5 min innan den gav upp. Så finns det då sjävlklart kvinnliga dumma hästtjejer i publiken som ger sig ut på banan och försöker stoppa hästen.

VAD TROR DOM?

Att hästen tvärstannar med svansen mellan benen och skäms? Eller att den känner av att just hon där med armarna ut i luften har varit hästbiten de senaste 20 åren, så då kan den stanna? De utgör kanske en tusendel av travbanans yta, tror dom inte att hästen fattar att den kan springa bredvid?

Näe, jag blir inte klok på sådana. Men så fick självklart speakern säga att det är strikt förbjudet för publik att ge sig ut på banan. Låt hästen springa sig trött!

Det blev ingen storvinst för mig som ni kanske märker, då hade jag inte suttit här, utan i telefonen med Jocke och skrytit. :) Men jag har till en lunch imorgon ;)

Sista dagen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: Haha shit! Jadu, undra om man skulle klarat sig ur det där med båda fötterna i behåll ;D

2008-07-03 @ 23:43:17
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0