Dag 3

Vart försvann dag 2? Och min rapport från dag 1-2? Well, min kollega köpte mig Fransk Nougat till mig för att hon ville inte synda sin Snickers själv. Och är man en teamplayer så är man!

Så min rapport är inte den jag hoppats på. Jag skäms för att lägga upp den, därför drar jag på det. Vill inte riktigt rycka bort plåstret lixom ;)
Den pinsamma situation på gymet i måndags gjorde mig nervös nog att skippa gymet igår och ersätta det med en promenix till Ica.


Och idag måste jag städa. Dammråttor är inte att föredra som husdjur när man väntar besök.



Kommentarer
Postat av: msv

Har du sagt A så får du även säga B. Vad var det du gjorde på gymmet i måndags?

2008-07-02 @ 23:51:14
Postat av: J.A

Men (engelskt uttal) gooooood kvinna detta borde du leva på, jag Älskar dig even moore.... :)

Alltså vad jag ville ha fram var att du är grym och rolig att läsa om/med.

Idag skall vi bli RIKA, eller jag menar RIKARE.

Pöss

2008-07-03 @ 13:22:43
URL: http://caprinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0