Zimzalabim

Jag är konstigt nog fruktansvärt rastlös idag. så jag åkte till zimzalabim för att kolla vad det är för "lågbudgets-affär". Ja, det var ungefär ännu ett Rusta. Så jag fick åka till Rusta och kolla där.
Självklart kom jag inte hem tomhänt..

image526
 
♥ Läppstiftsdjungeln - Antar att det är den boken som kommer som serie..
♥ Lila bunkrar - färg i köket gör det roligare att laga mat.
♥ Vita ramar till sovrummet.
♥ Tandborste, tvål, mjukmedel, ljus och en vit duk.

Men det bästa av allt..

image527

För 299:- kan den rosa (Jag har aldrig varit en "rosa-tjej", men vill man resa fint..) och stora resväska bli din. Från Rusta.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha - gud, jag drar ju ner dagens ungdom i fördärvet alltså ;)

2008-01-22 @ 16:22:53
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0