Tisdag..

image491


Det känns att det kommer bli en toppen-dag när man vaknar med vad som känns som ett halvt grustag i ögonen och har gjort dödsrullningar likt en krokodil hela natten. Det är de bästa förutsättnngarna! Att man dessutom bara gjorde 1 sak på To Do-listan igår (uppdaterade ipoden) får ens fötter att bara flyga över golvet och man får ett bredare leende.

Nej, men hallå, är det inte dags vi blir lite serious nu. (måste titta på Yrrol, snarast.)  Hur mår ni EGENTLIGEN?

Själv kan man må bättre. Känner mig lika torr i hyn som Kristina Lugns hår är. Imorgon börjar dansjobbet igen, och jag vet ärligt talat inte ens vad jag ska ha för koreografi/låt eller vad som ska göras på lektionen. Framförhållning sa ni? Torsdag börjar skolan, och om 3-4 veckor är det sluttenta i matte c.

Visst leker livet ;)

Då är frågan om man ska vända denna dagen till det bättre, och hoppa på hästen igen och ta sig an nya hinder. Vad är egentligen det värsta som kan hända?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja du Mika.... att man ramlar av och bryter nacken! Det är vad som kan hända! *positiva jag

2008-01-08 @ 13:23:28
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: Marika

hahaha.. so true! Men hur många ggr har vi inte ramlat av för att 2 sekunder senare sitta oppå igen ;)

2008-01-08 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0