Outfit rekvisita

image490


Kalla mig Sporty Spice, för jag har lagt till en liten "detalj" på min "outfit". Mina gympadojor. Annars klarar jag inte att göra utfall (min vänstra tå går inte att böja efter en dansolycka). Utfall med hantlar. 8 kg. Situps med hantel på bröstet. Omvända situps med hantel på magen. Biceps/triceps med hantlar. 8 kg. Axlar, Lyft åt sidan med hantel, 4 kg. Rygglyft. + 10 minuters fjanta-runt-som-om-ingen-ser-dig-dans!

JÄKLAR VA BIFF JAG BÖRJAR BLI!! ironi.

Tips på övningar med hantlar mottages tacksamt. Host, Elin.

Nej, men mitt mål är att kunna böja Fredriks böjbara träningsgrej (En stång man ska böja, inget annat) utan problem. Klarar Nikki det, ska väl för tusan jag också klara att böja en pinne av METALL!

Kommentarer
Postat av: Fridah

**jaa verkligen,:) 10 poäng :)

2008-01-07 @ 18:09:31
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0