Lördag

image530
Jag försöker få ihop de 46.000:- jag blev skyldig J efter att ha hamnat på hans "Hotel-gata".  Jag tror jag vände alla gator och lämnade bort alla kosingar..

Tjenare!
Jag är såpass trött att jag överväger att lägga mig i sängen och kolla på en film.
Tio i sju.
Det slår ju 21.00 läggningstiden för ett tag sen.
Inte gjort något vettigt överhuvudtaget idag. "Glömt" tvätttiden.
Ätit kina-mat.

Min iPod har beslutat att lägga av. Efter att jag lysssnat på den i bussen till jobbet, ville den inte starta. Just dont get it. Fulladdad är den. Och jag har INTE tappat den. 2000:- åt skogen! OM jag inte hittar kvittot. Då jäklar ställer jag mig på gasen till OnOff.

Vad förgyller ER lördag?!


image531

Kommentarer
Postat av: msv

Min lördag 26/1 fögylls av ett härligt arbetspass. Får väl se under natten om folk är ute och "firar" löningen.

2008-01-26 @ 22:01:04
Postat av: Marika

Tsss, för ungdomarna i Arvika är det väl Lördag 7 dagar i veckan ;) Take it easy på akuten!

2008-01-26 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0