Lördag 20.30

image508
Vad tycker ni om Håkans skugga? ^^,

Vaknade förfärligt sent idag, och var då så illa tvungen till att bege mig de 500 m till Apoteket, min tur att köpa värktabletter till han bredvid mig. Vi har nu kommit fram till följande:

- Jag kommer bli världens äldsta kvinna. Jag har aldrig rökt, dricker pinsamt sällan för att vara 20 och stressar inte över huvudtaget. Men, jag vill ju leva länge med mina barn och familj, så självklart vill jag inte röka eller förstöra min lever. Om jag började med grönsaker till middan och bantar ner på godiset, är jag en god tävlare till just den titeln.

Pluset är att jag har tappat en del av mitt godissug. Förr var det godistarmen som ville bli mättad varje dag, men nu KAN jag vänta till helgen. Jag klagar inte. Mina armmuskler börjar bli starkare, på tal om tarmar. Haha!  Resten av kroppen kvar, typ.

Vi har iaf lagat mat tillsammans ikväll efter att ha handlat och kikat in vart det är jag ska på tisdag. 20.30 gick han och borstade tänderna. 20.32 borstade jag tänderna (sällskapssjuk). Försökte mig på humorn på Varan-Tv, men eftersom han somnat, hade jag inte ork kvar att ligga kvar i sängen och försöka sova klockan nio en lördagskväll. Så nu sitter jag i soffan och tittar på Sagan om ringen. Kanske 15:e gången jag ser den.

Det är någon av våra grannar som inte insett att väggarna inte är ljudisolerade här. Man stänger av ljudet på tvn, för man tror att det är någon som blir mördad, fastän det i själva verket är älskog som pågår.
Det pinsamma är ju att man måste lokalisera vart oväsendet pågår, och får konstiga ideér (alltså om det är just den personen, inget annat) varje gång man möter en granne i trappuppgången..

Imorgon ska jag och leka/jobba med små härliga ungar igen. Första lektionen är viktigt, det är då man måste "fånga" dem. Du vet att du lyckats när 5 tjejer sitter och glor på en, 2 st hänger runt dina ben, en i famnen och en annan pillar med håret. Ja, lite som en dagisfröken ;)

Mina vänner, Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Brasse Sprängsten

Hej! Vad tycker du om HEA-700 balkar? Ps. finns det någon musik man kan ladda ner från din blögg? ds.

2008-01-13 @ 12:09:05
Postat av: Marika

Hej! Om vi säger så här istället, Bosse sprängsten, jag tror du fått för mkt sömn!

2008-01-13 @ 15:03:05
Postat av: Brasse Sprängsten

BRASSE Sprängsten heter jag, inte Bosse! Vad gör du förutom att vara snygg om dagarna?

2008-01-14 @ 13:21:02
Postat av: Marika

Oj, ursäkta Brasse. Förutom att vara snygg om dagarna så är min plan att kunna försörja dig med mat!

2008-01-14 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0