Hemme i Halmstad!


image434

Sådär, 30 mil senare är vi i Halmstad. Jag körde faktiskt ner till Bäckebol, in fort på Ikea halv sex, ut några hundringar fattigare och fortsatt söderut.

Det verkar som om jag har börjat STORSTÄDNING här hemma nu! Får fortsätta det projektet imorgon. Rent ska det bli, rent. Får antagligen skriva en manual över vart jag gömmer allt.

Jag glömde digitalkameran hemma och Jocke än en gång den externa hårddisken. Ja, någon själ från familjen kanske vill åka söderut, kanske.
Känns det inte som att 2008 kommer bli ett babyboom-år? Jag vet än så länge till 2 st, säkert ploppar det ut någon mer :) Ja, fostervattnet måste ju "gå" först. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0