Gott nytt 2008!

Då var ännu en julhelg och nyårshelg över. Alla fick en massa julklappar, och även jag hade varit snäll nog. Firade jul med familj och Jocke under dagen, och fick senare på kvällen åka vidare till nästa "familj" hos J. Tagit det mycket lugnt under lovet hemma och varit i Js stuga över en natt.
Nyår firade jag här i Halmstad, nyktert med J. Vi lagade mat, tittade på tv och vid tolv åkte vi till Galgberget och tittade ut över Halmstad och dess fyrverkerier. Sjuhelskotta vad pengar som bara gick upp i rök under en timma! Men vackert var det. En tripp ut till Tylö fick avrunda kvällen innan vi la oss och tittade på läskig film. :)

Vad jag kan komma på så fick jag i julklapp:

- Pengar
- Jamie Oliver stekpanna, med värmeindikator ;)
- Digitalkamera. Min OCH Jockes :)
- Hantlar
- Strumpor
- Julpynt
- Stor, svart julstjärna
- dukar
- tvättdukar
- glas

Detta var en tråkig snabbuppdatering! Återkommer när snön har lagt sig ;)


Kommentarer
Postat av: msv

Mej,veterligen fick du även en tröja, stekspade o visp, eller? För att inte tala om "Må bra dagen efter pillren" Har du använt den än?
Även här uppe i norr har vi fått snö, minst 10 cm men i stan är det inte så mycket.
Mormor är piggare och orkar gå själv med stödet. Kan till o med ta sig i o ur sängen själv, då hon fått bättre grindar till sängen. Ring till henne!!!

2008-01-03 @ 22:55:20
Postat av: msv

Förresten, det vore roligt om även VI hörde ngt från ER. Jag försöker att inte vara efterhängsen så det är din tur att höra av sig.
Har du/ni gjort nägra REA-fynd ännu? Själv så har jag inte hunnit kolla runt det minsta.
Det jag helst av allt vill ha nu är en ny torktumlare så all tvätt blir borta.

2008-01-03 @ 23:14:47
Postat av: Marika

MEN, stavade du "mig" "mej". Nu surfar du allt för mycket ;)
Dagen efter-pillren har jag använt. Haha, det lät som om vi fått akut p-piller. NEJ, allihopa, det var mot baksmällan. Det smakade inte himmelskt, jag tog det ganska lugnt, så jag vet inte om det hjälpte. Men något gott måste det ha gjort! :)
Härligt att höra att mormor är bättre. Ska ringa henne sen..
REA-fynd? Tss, har inte ens funderat så långt.
MEn, du FÅR ringa när du vill. Har jag inte sagt det en gång förrut. ;)
KRAM!

2008-01-05 @ 13:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0