Åby-travet

Jag & sambo åkte med pappa ner till Göttlabörg och Åby-travet med Putte torsdagen efter jul. Där såg J storheter som Ludfig Kolgjini, Goop och Adielsson. Annars figurerar de ju runt på tv varje lördag och förpestar varje fru/kvinnas lördagkväll i en timma, då det är noll-kontakt till ens andra hälft som gäller ;) Well..

Eftersom vi var på stallbacken, fick vi gå och kika in "hallen" vid banan. Det var inte mycket folk denna kväll då det regnade och blåste fruktansvärt tråkigt mycket. Jag spelade på 2 hästar, Putte och.. och... ja, vad hette den nu då. Det viktiga var att jag vann pengar på den sista, men jag hämtade aldrig ut dem, för jag tror det blev 35:-, om ens så mycket. Som sagt, det viktiga var att jag vann ;)

vi var mest i stallet med pappa & Putte. Det är ett jädra ståhej. Sela på i rätt tid, in med sulky, värma hästen, sela av, täcke på, vila, sela på, sulky in m.m m.m m.m..



Det blåste skarpt åt höger!


Mikos backstage med travprogrammet i högsta hugg!


Jocke gillar läget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0