Sex and the City-fan!

image538


Ni där ute som ääälskar Sex and the City, här finns nu en filmtrailer till den kommande filmen. Själv är jag alldeles för kritisk ("men, vilka i-landsproblem de har". "vem faen lever så?") för, egentligen allt som visas på tv, den. Men, jag tittar gärna på serien, fast har inget begär gällande den. Då kan vi snacka om Greys Anatomy istället. Egentligen same shit där, "så gör man inte på en akut"/"haha, smaaart" osv.

Värst är jag i filmer. Där hittar jag fel hela tiden, tex. saker de glömt/inte tänkt på. Som i sista Beck-filmen. Där hänger det bilder på  polis-chefen liggandes på golvet skjuten vid deras långbord. MEN, vem skulle ha hunnit tagit de bilderna? Prio ett är ju att ambulansen kommer och tar hand om henne, inte att kriminal tekniska ska ta bilder på henne när hon ligger och förblöder. Haaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0