Fredda spelar tennis med farsan.



- Näe, pappa lilla, nu går faktiskt poängen över till mig. Och, då har vi 6-0, 6-0, 5-0 och det är min serv.
Ja, jag tycker du verkar lite däven idag du. Borde kanske slå en liten lov förbi Dr Dängroth så att han får ta en titt på dig. Du kan hälsa från mig, jag känner han mycket väl. Uunderbar människa.
PASS PÅ, NYA BOLLAR!
15-0.
 Ja, du måste ner lite mer i din backhand. Du får inte slöa till här. Jag tycker hela samhället är så nerslöat nu för tiden, och det är ju tråkigt. Man måste ju kämpa lite, det har du ju själv sagt pappa. Och vi har ju slagit vad om ett låda pinns.
Så, hopp i form. PASS PÅ!
30-0.
Inte så tokigt.
Hur är det han brukar säga Dinkelspiel. Man får inte vara slö, för då blir man dö. Haha!
PASS PÅ!
40-0.
Så här i matcboll, skulle jag vilja citera en bekant på jobbet, jag känner han mycket väl, han brukar säga: Se aldrig bakåt, känn aldrig innåt, var alltid uppåt.
PASS PÅ!

Kommentarer
Postat av: M

haha den e så jekla braaa! Ska visa filmen Yrrol för min norska granne snart o se om han förstår ;)

2008-02-12 @ 23:16:12
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: marika

Yrrol är BÄST!

2008-02-13 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0