Väl hemma

Nu är jag hemma i Åmål hos mina föräldrar. Försöker hjälpa min mor med julstäd osv. (men vi har lite olika värderingar på VAD som behöver städas om vi säger så!). Samantha går efter mig dagarna lång, helst med en boll i munnen.. Granen är pyntad och pakenten är inslagna.. Well, inte dem som ska införskaffas imorn..

Jag har vässat armbågarna idag, då jag & J ska till K-stad imorgon och trängas. Som tur är har vi redan en "lista" på vad folk ska ha. Det underlättar lite!

I lördags var vi (Jocke, jag, Fredrik + bror) till XO en sväng. Jag var dunderförkyld efter att ha inhalerat 5 hundars pälsar hemma hos Fredrik, så jag satt mest och snöt mig...

Jag har inte så mycket mer att säga, förutom God Jul om jag inte ser/hör/skriver er innan..


Kommentarer
Postat av: Anna

God Jul och Gott Nytt år!! Hälsa hela familjen från mig!! Kram kram

2008-12-23 @ 08:28:01
URL: http://kottenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0