Som ni får vänta..

Mitt liv leker på här hemma. Man blir dock oerhört rastlös/lat när man inte har några större måsten. Har legat förkyld här några dagar, med en liten rädsla för att jag ska få vattenkoppor (har aldrig haft!) eftersom Hannah hade detta någon vecka innan jul. Men, det tar några veckor innan det "löses ut" så jag blir i sådana fall sjuk lagom till skolan börjar, med en redovisning.

Jag tänkt sätta mig och göra klart de rapporter och lite annan skit jag planerat för att få en så bra 2009 som möjligt. Jag tänker inte avslöja mina mål, jag har lärt mig att man inte ska det...

Som sagt, jag lever, men väntar på att bli fullt frisk så jag kan hälsa på/leka med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0