tråkigt skulle man kunna säga..

Jag sitter ensam hemma och hör ngn jäkel bränna gummi (-däck, inget annat) på asfalten utanför. Just precis sådant jag tycker om, mogna fritdssysslor. Samma sak gäller "smarta" människor med ´"smarta" kommentarer, LOVE them. De får mig inte alls att blunda hårt.

Jag har helt enkelt tråkigt och kan tyvärr bara komma på en rolig syssla just nu: duscha. Eller klämma på min finne vid hårfästet varannan minut.

Och NEJ, har fortfarande inte hittat min cykel (om ni inte märkt det så bor jag i en större stad än Åmål där man vet vem som tagit den).



Kommentarer
Postat av: Nikki

Du får inte glömma bort att klämma på finnen på kinden också! Den ser ut att vara mogen du!



Vad då större stad än Åmål...o fan! Annars så skullem man ju faktiskt kunna ge sig ut och leta ÄNDÅ...på de närmaste bostadsområdena! Börja med det där gettot som är närmare motorvägen, där de bygger nya lägenhetshus!



Nu är jag ledig i helgen, så det blir väl att åka hem till Åmål och ev. Ikea på lördag för att köpa Jokkmok matbort och stolar. Litet och billigt.

Fått nya Ikea-katalogen?



2008-08-22 @ 03:51:22
Postat av: Marika

Jag vill poängtera att det är ett GAMMALT kort och ICKE taget igår.

Fy Nikki vad du är dömmande, det kan lika gärna vara en jäkel från det "fina" området. ;)



Vad är det för fel på det runda ni har? Ja, jag har fått ikea-katalogen, och inget större anmärkningsvärt i den tyckte jag..

2008-08-22 @ 08:08:40
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: Nikki

Nä...inget vidare bord är det...och hör och häpna...det blev inget bord! Det var så otrligt litet, så vi sket i det! De andra var ju så himla "dyra" för att vara Ikea, så det blev bara lite diskborstar och gardiner!



Visst, jag tar tillbaka mina hemska förutfattade åsikter om att det är en getto-människa...men va f-n Mika...va lite realistisk själv! Åk till Tylösand och leta då, så ska vi se vem som har rätt!!!!



Nä..Samanta kommer o dreglar på mig och lämnar över sina fästingar till mig!

2008-08-24 @ 10:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0