Sorry..




Jag tänkter inte be om ursäkt för att jag inte uppdaterat bra den senaste månaden,  för jag har helt enkelt inte haft lust. Ni förstår, jag är tillbaka på jobbet och är tröttare än tröttast när jag kommer hem, min cykel är stulen så jag får GÅ fram & tillbaka och mina hårtoppar är slitna.

Men annars är livet som en dans på rosor. Taggiga rosor.

Emelie var här förra helgen, och SJÄLVKLART ska jag bli dunderförkyld! Flåt Emelie om jag var äcklig. ;) Vi testade oss på lilla torgs uteservering med THE BARTENDER och hemgång i ÖSREGN fredag kväll, shopping och 6 pack snorpapper på lördag och discogolven på Mårtenson på lördag långt in på natten. Ja, vi hann tom. ge bankomaten Emelies bankkort.

Nu är det helg igen och jag ska sova långt in på förmiddagen, inventera min garderob och njuta av att det är helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0