Själv.

Ibland sker saker i vad som känns ljusets hastighet.  

Och ibland behöver man fatta beslut SJÄLV. Utan mamma/syster/kompis/sambo/jobbarkompis. Helt själv.  

Och det har jag gjort nu. Själv.  

Imorgon börjar jag studera igen. Growth Managment för att vara helt exakt. Och jobbet, ja, jag gör min sista dag idag. Känns konstigt, för jag har aldrig suttit så skönt i min kontorsstol som idag.  

Men jag känner mig stolt. Stolt över att ha fattat ett beslut Själv utan att diskutera effekt/framtid med någan av ovannämnda.  

Så. SURPRISE!  

Nu ska jag ordna upp i både dator och på skrivbord till 17.00 sen blir det frissan och Mamma Mia på bio med jobbet. Imorgon börjar ett helt nytt liv.


Kommentarer
Postat av: nikki

What the fuck! Och hur trodde att du kunde göra ett sådant här (bra) beslut helt för dig själv??

Så länge du känner att denna kurs kan ge dig ngt som jobbet inte kan, så är det la helt perfekt att läsa, eller?? Du hade säkert fått de råden av oss alla "förut-nämnda"...så...löcka te!!



Vad säger Jockan om det då?

Vad gör ni i helgen? Jag är ledig och Fredrik är uppe i Rörvattnet (Norra Jämtland) och jagar med far och bror, så jag är helt alene! Knaske man skulle ta en sväng neråt?

Nej nu vet jag ...jag ska åka till Ullared!!!!!! Meet me there????

2008-08-26 @ 22:36:42
Postat av: msv



Bra att du vet vad du vill göra,för huvudsaken är ju att du skall trivas med livet och kunna försörja dig.

Resten tar vi på telefon...

2008-08-27 @ 03:35:22
Postat av: jocke

Jockan?! Lägg ägg NIKKAN!

2008-08-29 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0