Rätt rolig..



Jag är väl mer eller mindre clownen i min familj. Ni ser ju, tom. Håkan skrattar åt mig när vi är på motorvägen mot Karlstad på väg mot Sunne vattenland och vi bestämde oss för att köra om för att ta ett kort på fam.Holmström/Svensson.



En utav de 2 i gänget som faktiskt vågade Fritt fall!



Håkan var den andra utav de 2 vågade!


Ja, jag har ny hårfärg!


Vi försökte få skjuts hem i lördags, men de verkade inte så medviljande på den ideén.



Jag försökte tom. visa vägen, men nej. Vi fick gå hem.


Kommentarer
Postat av: msv

Wow... vilka häftiga tavlor du har köpt.Pinnar på rad... ja,jag säger då det,DIN fantasi har då inga gränser.Är detta din svart/vita period, eller?

Bara du inte kommer hem och är svart i håret.



Och så var vi där nu igen!

Medviljande och blåögdare ?????

Jag har inte gått så länge som du i skolan, men ibl så undrar jag allt.

Inte visste jag att Håkan var vågad heller, jag tycker nog att han ser helt anständig ut.

2008-08-21 @ 02:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0