Fredag lördag.

Jag har haft det JÄTTE INTENSIVT sen jag började skolan i onsdags. Vår älskade Per gav oss en pocket bok vid namn Funky Business första dagen och bad oss läsa ut fanskapet till nästa dag och välja ut 3 punkter. Idag gav han oss en lite tjockare bok om H&M som tillväxtföretag och uppgift att agera konsulter till på måndag 17.00.

Det är en jävla tur att jag är intresserad av skiten iaf!

Ikväll har jag varit på kräftskiva med jobbet, gamla jobbet. Och jag har ännu en gång fått bevis för mig själv att jag är mogen för min ålder och klarar mig finfint även med promille i blodet.

Som man säger, själv är bäste dräng!

Jag fick två mycket vackra sånger sjugna för mig ikväll och en STOR och alldeles underbar scrapbook om min tid på Hi-Media. Jag vet att jag ofta kommer att bläddra igenom den ofta för att bli påmind om allt roligt vi gjort..

Nu är fallet så att jag är alldeles för förfriskad för att orka gå och sova, så jag sitter med Dido i öronen och försöker göra mig lite sömnig. Problemet är att jag känner för att DANSA, och jag tror knappast att Jocke är villig att gå upp ur sängen för att dansa med mig.

Men vi får passa på att säga Grattis till Michael som fyllt 50! Congrats!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0