Tecken på att man är trött..

Jag har varit så pigg och glad idag. Men så vid eftermiddagsrasten blev jag dupertrött! Onsdagar jobbar jag även som danslärare på kvällen, så jag brukar inte vara alltför pigg efter den dagen. Jag har visat klart och tydligt för mig att jag är trött idag:


- I bilen på väg till dansen väntade jag på grönt ljus när jag skulle svänga av. Det stod en konstig bil bredvid mig som jag la min uppmärksamhet på, så när jag väl tittar på ljusen igen visar det gult och fort rött. Jag missade grönljuset!! Never happend before..

- Jag ska dricka vatten ur ett stort ölglas och märker först när jag har vatten över hela mig att jag missade munnen.

- Skulle hälla lite chili, med betoning lite, på maten nyss. Det blev kanske en fjärde del av burken, och jag lär väl få sitta på toan inatt.


Och hey, kvällen är inte slut än, Jag häller väl tvål i hövve och balsam under armarna i duschen sen...

Kommentarer
Postat av: Nikki

Med andra ord....en vanlig dag för Mika???

hey...guess what? Jag har ingen dusch längre! Utriven, överfuktig o allmänt tom! Får duscha på jobbet.

Samanta ska vara under vår vårdnad i helgen (eller ja..Fredriks vårdnad eftersóm jag jobbar helgen igen!) Tösen fick ju visst inte följa med till Gbg med mor o far!

När får vi se era nunor då??

2008-04-17 @ 21:32:37
Postat av: msv

Här går jag in på din blogg för att läsa om er helg hemma och så har du inte skrivit ngt ,tråkigt.

2008-04-21 @ 23:11:43
Postat av: marika

msv: Sorry!

2008-04-22 @ 08:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0