Nu vaknar jag.

image648
Ny tröja för 149:- på H&M. Ser ni dammsugaren på golvet. Det måste betyda att jag iaf tagit fram den.


Idag känns det som om att jag börjar vakna till. När man legat sjuk i 2 veckor och sovit hela dagarna är man inte så hipp på att stiga upp tidigt på mornarna igen. Dessutom ska man komma in i jobbets rytm. Men som sagt, idag känns allt bättre och att jag börjar komma in i det igen. Ska försöka lägga in lite träning oxå. 3 ggr i vecka ska inte vara så jävla svårt. Jocke är ute och springer, jag duschar och kör en ansiktmask och ska alldeles hoppa i säng. Imorgon vill jag vara pigg!

Nån jävel kan väl komma och slå mig på käften om jag inte går til Kårgymmet imorn och säger upp mitt medlemskap där. Jag var där senast, host, i oktober!!

Det ligger tvätt i hela tv-rummet som J faktiskt ar snäll nog att ägna måndagen åt att tvätta. Antagligen blir det väl jag som får vika den :) Justice, tror jag det heter.

Om jag inte får för mig att gå ut och svira i helgen, igen, ska jag försöka att måla i badrummet eller köket. Det kostar mig nada, so why not! Kanske en fondvägg i köket, so unusual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0