När det skiter sig.

Ja. Vaknade pigg & fräsch, redo för en dag på jobbet.Klippte mina slitna toppar på lunchen.  Löningsfredag och mys med sambon på schemat at kvällen. Han skulle ut och springa innan vi skulle storhandla, och jag fick snällt följa med. Tänkte gå 5 km, men sprang 3 istället. Och det var riktigt skönt, med tanke på att jag hatar att springa. Den känslan höll i sig tills mina ögon började svullna upp. ALLTID NÄR JAG HAR TRÄNAT! Så här ligger jag snart ett dygn efter min träning med svullna ögon. Fattar det inte!

Men som plåster på såren hade jag köpt mig en fin oversize tröja i sailorstuk på Gina. Urskön! Och Rom till mina Mojitos som jag skulle fira fredagskvällen med. Men planen sprak ju som nämnt.

image658

Kommentarer
Postat av: Milla

Hallå! vilken snygg tröja du har köpt dig.Var den dyr? finns den i andra färger?
Vad duktig du är som har varit ute o sprungit, själv har jag oxå varit ute o sprungit med Pontus.Han behöver lite mer flås nu när dom får mer speltid på fotbollen. det gick jättebra han sprang i hela 2 km utan stopp.
Kram Milla

2008-04-26 @ 17:47:18
Postat av: marika

Tack! Den kostade ynka 149:- och finns även med röda-rosa ränder. Det som är så skönt är att det är tätstickat material, och inget sladdrigt.
Ja, det var förbaskat skönt att springa, även om det inte var så långt och mitt flås var sådär. Men effekten jag får när jag tränar numera är inte roligt. Det är först NU min ögonsvullnad börjat lägga sig... Duktigt av Pontus! Mer än vad jag orkade på en gång :)
KRAM!

2008-04-26 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0