Förlovning.

Om jag får för mig att förlova mig en vacker dag, så har jag redan bestämt ring, och måtte häxorna ta den som snor min idé. Seriöst.
Iaf. Jag pratade med en kund förra veckan som gjorde egna smycken. Och på hennes sida hittade jag fina personliga ringar. Jag vet att det finns ett "större" företag som gör liknande ringar, men dessa känns mycket mer personligare.

image649image650image651

Man kan skriva in något personligt som kanske är internt mellan en själv och partnern. Som hon sa är det många som ger denna ring som morgongåva till bruden, som man ska ha mellan förlovningsringen och bröllopsringen, då den är relativt smal, 3 mm.

Många utav hennes smycken gör hon bara 1 ex. utav, vilket jag tycker är suveränt.

Kika in på hennes hemsida:

Miaji.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0