Vad har ni gjort, Ica?

Först var det Stig.
Handlade lördagsgodis på Ica förrut. Och vet ni vad de har gjort?

DE HAR BYTT LÖSGODIS LEVERANTÖR!

Så, med förvirrade ögon letar jag efter chokladen, den heligaste. Graalen. Den runda med platt baksida och olika mönster på framsidan. Jag tänkte; vad ska jag göra om de inte kan leverera chokladen till mig längre. Köpa lösvikt på Hemköp? Näe, det är inte att tänka på.
Jag hittar den iaf. Den är slut. Ok, den är bara slut. Det innebär att den finns.. Fjoo!

image356

Och vad är det för pinsam påse? Har fe´n tappat underdelen av sin kropp? Är det B1 som är så lycklig? Vad gör en Björn med en jordgubb, banan och en polkagris? Varför blundar alla? Är de påväg att få en nys-attack av allt "glimmer" fe´n sprider?

Jag förstår inte riktigt ideén bakom denna kreation.
image357

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0