v.36

De tycker jag verkar desperat där hemma, att jag borde njuta av tiden ensam, en tid som man kanska kan få en handfull ggr i livet. Well, ni har rätt. Eller så tror jag ni är avundsjuka för att jag kan göra PRECIS vad jag vill.
Äter vad & när...
Somnar..
Sjunger falskt..
Fjantar runt och gör pinsamma grejer..
PRECIS NÄR JAG VILL! =P

Men nu har jag njutit färdigt. 8 dagar & nätter är extremt för 2 personer som inte varit ifrån varandra så länge på ett år. Hilfe, tänk om jag hade tagit jobbet i Älmhult i somras. Det hade tagit döden på oss..

Nåväl.

Jag har vänt ut & in på mina byrålådor som innehöll mest skit, såsom tidningar, smink, massa krämer, sladdar. Nå är allt jag inte behöver borta. Eller det ligger i en plastpåse i hallen och väntar på att bli slängd. :)

Skola imorse. Rätt pigg med tanke på "ungkarlslivet" jag levt i helgen med färdigköpt mat och en massa godis och filmer. Matten gick inte alls bra. Vill gärna att J hjälper mig.
Tittade på "På Smällen"/"Knocked Up" igår. Jag skrattade så näsvingarna fladdrade! haha. Helt, total värd att se.
Lördag kväll kikade jag på Spiderman 3. Den var som ett stormigt hav i ett diagram. Upp, ner, upp, ner. Bra, dålig, bra, dålig. Ni hänger med?
Och apropå film. 28 veckor senare kikade jag & J på häromveckan. Gött läskig och bra film.
Sådär, lite filmtips!

Klippdags för mitt hår imorgon. Hmph, var väl ett år sen en frisör klippte i mitt hår. SKa ta en promenix in till stan sen för att kolla vart salongen ligger. Haha, beställde nämligen tiden på internet. Svinbra!

Försökte få i mig vårrullar som jag köpte i lördags. Var väl sådär gott, för det ligger kvar på tallriken. Men nu funderar jag på om det är för sent för en eftermiddags-nap?

image327



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0